Nacontrole

  • Moon

    Wat is trouwens een nacontrole bij conisatie? Er is bij mij helemaal niets gecontroleerd?!

    Moon

  • Adrienne

    Hoi Moon,

    Volgens mij is een nacontrole na wat maanden om te kijken of de wond goed genezen is, dat is wat ik er over lees en zelf heb gehad.

    Groetjes, Adrienne

  • Mila

    Hoi Moon,

    In maart heb ik een conisatie gehad. In april heb ik een nacontrole gehad. Dat hield bij in dat de gyn heeft gekeken hoe goed de wond genas (dus inwendig).

    Bij jou heeft de gyn dus geen inwendig onderzoekje gedaan?

    Groetjes,

    Mila

  • Natus

    Ik heb geen inwendig onderzoekje gehad toen.

    wel ff gesprekje van 2 minuten en toen nieuwe afspraak.

  • Poek

    Bij mij indertijd (1987) was de nacontrole een paar maanden na de conisatie, een inwendig onderzoek om te zien hoe het met de wond ging. Daarna om het half jaar met ook een uitstrijkje. Toen geleidelijk om het jaar en om de twee jaar. In 1998 ben ik voor de laatste controle geweest. Nu gewoon een uitstrijkje bij het bevolkingsonderzoek.

  • Andre

    Amigo, não se preocupe, se o seu masculina, com dignidade pode não funcionar correctamente! Eu aconselho a tentar chamar a sua atenção, e eis este site https://homemfarmacia.pt/comprar-kamagra-portugal/ , assim, exatamente como ele sempre me ajuda a resolver problemas com o pênis, tente e você