bloed na gemeenschap.

  • Natus

    Ik zit vanaf december in onzekerheid,nu dan electroconisatie gehad en snijranden niet helemaal schoon maar konden misschien daar de cellen ook verbrand zijn,omdat ik erg gebloed heb toen en het maar niet dicht wilde,dus bleven ze maar branden,maar ja had op een gegeven moment zo van ik kijk over een tijdje wel weer verder,moest tot september wachten,wat ik wel erg lang vond,wilde eigenlijk eerder bellen,maar verzin allemaal excuses om maar niet eerder een nieuwe afspraak te hoeven maken terwijl ik het eigenlijk wel wil,maar was wel weer positief de laatste weken ging het super en nu ineens weer,onzekerheid…

    Na de geslachtsgemeenschap de ochtend erna merk ik dat het gebloed heeft terwijl het een paar maand prima was,geen afscheiding meer.geen bloed ook niet na de gemeenschap.

    Had al(eindelijk) gebeld naar gyn, kan dinsdag terug bellen voor een afspraak maar weer direkt die onzekerheid..

    Ik heb sinds een anderhalve maand ook weer meer afscheiding…

    dus ga echt bellen,maar probeer allerlei smoezen te verzinnen om maar niet heen te hoeven en dan prent ik mijzelf in dat ze dan denken dat het wel meevalt en ik misschien overdrijf,maar ik zat al in pap 3b cin III en is niet zo vreemd om dan toch maar te bellen…iedereen om me heen van mij familie met wie het er wel over heb zegt ook:bellen en heengaan,maar ik ben zo bang dat het niets is en ze me dan een zeur vinden..of denken dat ik het overdrijf,ik vind het voor een ander altijd erg makkelijk om ze moed in te praten,maar als het om mijzelf gaat zie de dingen niet meer helemaal helder lijkt het,ik ben ook wel een moeilijk persoon..

    Ik GA toch ECHT dinsdag bellen,maar heeft iemand hier ervaring mee?

    Dat zou ik heel graag willen weten….

    dikke knuffel voor iedereen….liefs natus!!

  • carla

    lieve natus

    jij belt dinsdag hoor!je bent zeker GEEN zeur!

    ik bloedde ook eeuwig na gemeenschap,had een goedaardige poliep..

    neem geen genoegen met onrust!

    knuf en sterkte

    carla

  • Natus

    Hoihoi Carla,

    Ja,ik ga dinsdag bellen…beloofd…ik lat weten wanneer ik terecht kan..okee?

    heb ik een stok achter de deur ..

    liefs natus!!

  • carla

    en heb je gebeld lieverd?

  • Mila

    Hoi Natus,

    Hier heb ik geen ervaring mee, maar ik wil wel graag weten of je al gebeld hebt.

    Wel doen hoor! Je bent echt geen zeur, ook niet als er niets aan de hand blijkt te zijn. Je hebt toch al een voorgeschiedenis? Dat begrijpt de gyn heus wel.

    Ik hoop dat er niets aan de hand is!

    Zet 'm op!

    Liefs,

    Mila

  • Natus

    lieve carla,

    door jou heb ik net ff dat extra duwtje gekregen,om toch te bellen en mag 22 mei om 11;05 komen bij de gyn…

    ben er ook wel opgelucht door dat ik nu een afspraak heb..

    wat ik soms met bepaalde ``drempels`` heb…maar ik las carla haar berichtje en heb direkt de telefoon gepakt.

    Thanx…en mila ook voor je bezorgdheid …dank je wel…

    ik houd jullie natuurlijk op de hoogte he?

    knuffel van natus!!

  • carla

    schat:ik ben trots op je!we zijn er voor je

    komt allemaal wel goed

    niet piekeren met dit mooie weer

    knuf