baarmoederhalskanker pap 3b

  • Anneke

    Hey meiden (Natus,Mila en iedereen die het leest)

    Hoe is het zo daar gewoon even de allemaal een knuffel en een gezellig weekend van maken .

    Knuf Anneke

  • Mila

    Hé Anneke, jij ook een dikke knuffel en een heel gezellig weekend!

    xx

  • carla

    ik knuffel gewoon mee…heb dat nodig af en toe…

  • Tamara

    hoi hoi, ik ben Tamara 26 jaar, ik heb 2 en halve week een een uitstrijkje laten maken, waar pap 3-b uit kwam de volgende dag zat ik meteen al bij de gynecoloog, die geprobeerd heeft alle onrustige cellen weg te halen, nu duurd het weer twee weken voor ik de uitslag krijg, in welke cin cattegorie het valt, ik probeer mezelf niet druk te maken, maar onbewust houd het me toch bezig,

    van mij ook een knuffel Tamara

  • Tamara

    hoi hoi, ik ben Tamara 26 jaar, ik heb 2 en halve week een een uitstrijkje laten maken, waar pap 3-b uit kwam de volgende dag zat ik meteen al bij de gynecoloog, die geprobeerd heeft alle onrustige cellen weg te halen, nu duurd het weer twee weken voor ik de uitslag krijg, in welke cin cattegorie het valt, ik probeer mezelf niet druk te maken, maar onbewust houd het me toch bezig,

    van mij ook een knuffel Tamara san schreef:

    >

    > Hoi allemaal, ik ben sandra 35 jaar .Eigenlijk weet ik nog

    > niet wat ik hier doe ???

    > Ik heb er nog moeite mee, denk ik…Ik heb een uitstijkje

    > laten maken in oktober 2007, daar kwam uit dat ik in pap 2

    > zat, dus opnieuw prikken 6mnd later.Door klachten heb ik dat

    > 5 mnd later laten doen…en ja hoor pap 3b. Ik ben paar dagen

    > geleden geholpen door arts… in ziekenhuis.Hij heeft wat

    > delen van de baarmoedermond weggehaald( hopelijk genoeg )Ik

    > krijg over 2,5 weken de uitslag.

    > Al maak ik me niet erg druk,wel hou ik rekening met

    > alles…..Graag hoor ik iets van jullie over ervaringen en

    > uitslagen….

    >

    > De reden waarom ik toch hier een berichtje op zet = dat ik

    > zie dat er veel jonge vrouwen kampen met baarmoederhals

    > kanker.Ik overweeg mijn hele baarmoeder te verwijderen of

    > denk ik dan te makkelijk……..

    >

    > Graag hoor ik iets van jullie

    >

    > groet san

  • Anneke

    Hoi Tamara

    Het is normaal dat het je bezig houd.Het houd ons allemaal bezig.

    Maar jij kon gelukkig snel bij de gynecoloog terecht ik zelf moest twee weken wachten voor een afspraak en moet nu nog 5 weken wachten voor een operatie.

    Dus het gaat bij jou gelukkig heel snel en nu nog twee weken wachten voor de uitslag hoop dat het mee valt voor je.

    Ben benieuwd of je nu nog klachten hebt je vertelde dat je onrustige cellen zijn weggehaald dus ik hoop dat je kalchten nu ook minder zoniet helemaal over zij

    Nu meid hoop dat de uitslapg goed is

    knuffel Anneke

  • Natus

    Ja,ik ben een beetje laat,maar ook een hele dikke knuffel allemaal van natus!!

  • Anneke

    Goede morgen meiden

    Hoe is het zo met de strijd tegen onze baarmoeder want ja ik zie het als een strijd en soms baal ik van het gevoel van verraad van mijn lichaam.

    Hoe gaat het met jullie.Kunnen jullie je gevoel goed kwijt en alweer bij dokteren geweest.

    Ik zelf moet nog 24 dagen wachten voor operatie dus de dagen gaan langzaam maar ze gaan voorbij.

    Ik heb inmiddels al weer een paar ochtenden per week gewerkt .Ik werk als verzorgende in een verzorgings/verpleeghuis en ja ik kan dus niet meer aan het bed want het tillen van de bewoners gaat niet meer doet gewoon erg pijn met kracht zetten ,dus ik doe wat hand en span diensten maar zelfs dat gaat niet zo lekker en heb vanmorgen afgezegt omdat ik erge buikpijn heb en het dus weer wat rustiger aan moet doen. Ben benieuwd hoe het met jullie vergaan is de afgelopen dagen een dikke knuffel voor iedereen

    Anneke

  • Ulrike day

    KANKER BAARMOEDERHALSKANKER!

  • maaik

    Hoi Allemaal,

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb.

    Ik ben vanaf begin januari al aan het zeuren met Pap 3B cin3.

    Ik heb op 25 februari een conisatie gehad onder algehele narcose.

    Op zich is het me erg mee gevallen maar na 2 weken bleek dat de snijranden niet schoon waren.

    Een nieuwe consiatie voor de boeg. Die weken hebben me erg veel energie gekost.

    Ik was na 1,5 week weer aan het werk ( 16 uurtjes hoor) maar ben erg lang moe gebleven, ik kon 's avonds niet meer, en ging spugend van vermoeidheid naar bed.

    Ook ik heb tot aan de 2-de conisatie pijn in mijn onderbuik gehad. Net of ik de hele dag met flinke weeën liep.

    Gevraagd aan de gyn maar die had er geen verklaring voor.

    Afgelopen woensdag 20 mei voor de 2-de keer onder het mes, nu met een ruggenprik.

    De vermoeidheid is veel minder, daar door doe ik te veel waardoor ik weer steeds bloedingen krijg.

    ALs ik iets te zwaar til dan vloeit het duidelijk veel meer. Maar ik wordt inmiddels erg recalcitrant.

    Heb het idee dat de omgeving me niet meer serieus neemt en het allemaal wel mee vindt vallen( muv man en familie)

    Ik moet nu nog wachten tot 10 juni voor de uitslag.

    ALs het nu niet goed is trekken ze de hele boel er maar uit. inmiddels ben ik emotioneel aardig aan het op raken.

    Je krijgt nu ook van die reaktie "joh geniet maar lekker van het mooie weer en ga lekker op een bedje in de tuin liggen, ik zou het wel weten.

    Ik weet het ook wel, liever gewoon geen gedoe aan je lijf.

    Maar ik verdedig het ook niet eens meer. Zo leer je wel je echt vrienden kennen.

    lieve groetjes Maaike.

    soory, maar het lucht even op om te kunnen spuien en te janken.