HELP!

  • Mila

    Hoi,

    Op 13 maart heb ik een conisatie gehad. Ik had PAP 3b, na colposcopie en biopt “voorstadium van baarmoederhalskanker”. De conisatie is goed verlopen. Controleafspraak en uitslag is op 23 april.

    Vorige week dinsdag en woensdag heb ik een bloeding gehad. Ik dacht dat het daarmee wel afgedaan was. Niet dus. Ik had gister een bloeding. Vandaag overdag helemaal niks (alleen een beetje afscheiding) tot vanavond. Nu bloed ik weer.

    Wat is dit toch? Na drie weken moeten de bloedingen toch voorbij zijn, lijkt mij?

    Groetjes,

    Mila

  • Jeannette

    Hallo Mila,

    je kunt het beste morgen een afspraak maken met je huisarts. Ik zal niet wachten tot de 23 ste. de huisarts zal hier alle begrip voor hebben en jou geruststellen.

    Het kan best dat na zo operatie je nog wat bloederige afscheiding hebt.

    sterkte ermee!

    Groetjes

    Jeannette

  • Mila

    Hoi Jeannette,

    Dank je voor je reactie.

    A.s. dinsdag ga ik al naar de gyn, omdat ik zo'n beetje elke dag bloed en buikpijn heb. Ik krijg dan ook meteen de uitslag, dus ik hoef niet te wachten tot 23 april (gelukkig!).

    Groetjes,

    Mila

  • Mila

    Sinds vanmorgen niet meer gebloed/gevloeid. Jippieeeeeeeeeeeee!

    Vertik het ook om nog langer met maandverband te slapen. Nee, gewoon in mijn blote kont met een handdoek eronder. Kan het ook weer even lekker ademen daar beneden.