bedankt voor reactie en vraag.

  • Natus!!

    Hoihoi,

    Bedankt voor de berichtjes.

    Bij mij is het geen bmhk,maar had pap 3b,cinIII,toen electrconisatie,snijranden niet schoon,nu over half jaar weer terug komen als mijn lichaam tot rust is gekomen en dan weer uitstrijkje omdat het dieper naar binnen zat(want er was al extra uitgehaald,omdat ik geen kinderwens had).

    Nu ben ik al een erge piekeraar,heb ook medicatie voor antidepressieva,al ongeveer 7 jaar,mijn oma is aan bmhk overleden toen ze begin 50 was,dus allemaal extra angsten.

    De electroconisatie heb ik als erg angstig ervaren aangezien ze het bloedden niet goed stop konden krijgen en maar duurde en maar duurde,dat was ook al zo bij de bioptjes,maar ik werd er op het laatst gewoon erg naar van terwijl ik eigenlijk nooit iemand ben die snel flauw valt,kan naar alle operaties op televisie kijken ,ook als ik eet,zie ik iedere keer dit gerommel en onzekere gedoe en gepieker niet meer zitten.Ik weet dat iedereen hier dat wel heeft en er ook niet om vraagt natuurlijk.

    Maar nu heb ik zoiets,van mij mogen ze de baarmoeder+hals wel helemaal verwijderen dan heb ik het gehad.

    Als mijn eierstokken kunnen blijven zitten en ik dan niet in de overgang raak,dan ben ik van iedere keer dat ``gerommel``af en dat zou heel veel spanningen bij me schelen.

    Wie heeft hier voor mij een reactie of ervaring om mee te delen?

    groetjes natasja

  • karin

    ja ik snap je zorgen en je manier van denken. ik had zo'n zelfde gedachten…zo van ‘als het werkelijk iets is wat niet helemaal in orde is en ze moeten gaan snijden, mogen ze van mij alles weghalen….dan ben ik ervan af en heb ik die zorgen niet meer’.

    ik wilde ook geen kinderen en voel me ook niet minder vrouwelijk als ik geen baarmoeder meer zou hebben ofzo.

    maar volgens mij werkt het zo niet he….volgens mij halen ze uit principe of ethiek alleen dat weg wat nodig is.

    ik weet dit niet zeker hoor dus echt feiten kan ik je niet geven, maar ik snap je gedachtengang wel.