eng

  • dunja123

    hoi dokter heeft me ook gisteren gebeld paps 3b met ernstige dysplatie celbeeld,maandag naar de gynagoloog maar ben zo bang zeker nu ik al die verhalen hier lees,heb nooit ergens last van gehad nu maar afwachten

  • carla

    denk niet meteen aan t ergste!

  • Brenda

    hoi Dunja,

    Ze gaan ws eerst nog kijken met een coloscoop ( soort cameraatje) en dan kunnen ze zien hoe het eruit ziet, das niet eng hoor je kan ook mee kijken als je wilt en aan de hand van wat ze zien gaan ze mss biopt nemen dat hebben ze tenminste bij mij gedaan maar weet niet of jou gyn. dat ook gaat doen natuurlijk.

    Maar mocht het wel zo zijn dan ben je beetje voorbereidt ;-)

    Bij mij kwam het als een bom van we gaan kijken en biopt nemen(slik)

    Maar viel allemaal mee hoor en hoe meer onderzoeken hoe beter toch?

    Dan ws weer 2a3 wkn wachten op uitslag….

    Tja geduld is schone zaak op deze site hihi

    Dus maak je niet te druk en bij elke vrouw is het anders dus onze verhalen hoeft niet jouw verhaal te worden hoor, trouwes bij ging het allemaal goed en hebben ze alles weggehaald… nog wel ff tot dinsdag w88 voor mijn uitslag van mijn eerste controle na operatie maar we zijn positief en laten ons nie gek maken ;D

    Veel sterkte

    Brenda

  • Erika

    Wij kunnen je nu wel vertellen dat het allemaal mee valt, maar dat is voor jou geen geruststelling op dit moment.

    Wij zijn ook allemaal door die zelfde hel gegaan, wat een ander ook zei.

    Het enigste wat ik je nu kan zeggen is laat het over je heenkomen.

    De gyn. legt je morgen alles uit, de biopt is niet fijn , maar niet echt pijnlijk probeer je te ontspannen, moeilijk maar probeer het.

    Wachten op de uitslag is dat is k…… ,

    Ik had pap4 cin3 en ook nooit ergens last van gehad, na de lisconisatie is gelukkig alles weg.

    Veel sterkte morgen

  • Carin

    Hallo Brenda,

    Ben erg benieuwd hoe het met je is, laat nog wat van je horen.