bang meisje

  • meisje21

    Hoi allemaal,

    Ik heb al een tijdje last van buikpijn en bloedingen. Hiermee ben ik bij de dokter geweest die zei: “het is waarschijnlijk niks maar stuur je toch even door naar het ziekenhuis” Bij de gynacologoog zeiden ze ook dat het waarschijnlijk niks was maar toc een uitstrijkje genomen. Toen werd ik 6 weken later! gebelt op mijn werk dat het er niet goed uitzag. Ik heb pap 3a en het hpv virus. Nu zit er weer 5 weken tussen mijn afspraken. Het duurt zo lang allemaal en elke keer zit ik in de zenuwen. Ik ben echt heel erg bang dat het iets ergs is, ik ben pas 21 en de dokter zei dat hij nog nooit iemand van mijn leeftijd had gehad met pap3a. Dit moest ik even kwijt…Zijn er nog meer mensen met pap3a hier waar het met een sisser afliep?

  • josje

    ja hoor,die zijn er genoeg!maar ieder mens is weer anders natuurlijk…..veel sterkte en maak je geen zorgen voor de dag van morgen…laat het over je heen komen;ze kunnen veel tegenwoordig!

    liefs josje

  • Brenda

    Hallo bang meisje,

    Helaas kan niemand je gerust stellen omdat het bij elke vrouw anders is, de ene met pap3a is verder geen probleem de andere met pap3a wel. Veel ligt ook aan je gyn, ik heb gemerkt dat er veel verschil zit in hoe ze wat behandelen. Bij mij ging het weer snel, dat kan weer angst geven en bij de ander juist niet dus das lastig maar hoe goede moed en bedenk dat ieder vrouw anders is, je bent nog jong en als je info leest dan schijnt wel zo te zijn dat hoe jonger je bent hoe eerder je lichaam hersteld, er zijn zat vrouwen die met pap3a gewoon zelf weer genezen.

    Ik snap dat je meteen wilt weten hoe de situatie bij jou is(dat wilde ik ook) maar dat gaat vaak niet, de onderzoeken duren vaak lang voor je uitslag krijgt je bent zo een mnd verder(en bij mij wat nagels minder)hihi

    Maar houdt goede moed en maak jezelf niet gek want daar heb je niks aan ;-)

    Sterkte

    Brenda