pap3a

  • saskia

    hallo allemaal,

    15-10 uitstrijkje laten maken, kreeg vanochtend de uitslag 3a, kom maar over 6 mnd terug, dan kijken we wel en uit het veld geslagen ging ik naar huis, op internet gekeken wat het ong inhoudt en toen zat het me niet lekker dat de huisarts me zo naar huis had gestuurd. Ziekenhuis opgebeld en de normale gang van zaken was volgend hen, afspr bij de gyn en dan opnieuw een uitstrijkje laten maken en aan de hand daarvan evt.stappen ondernemen.

    heb nu een afspr staan voor over twee weken, maar het is toch vreemd dat de een dit zegt en de ander weer dat.

    Herkenbaar??

    heel veel verhaal, maar moest het even kwijt.

    oja, ik ben 35 jaar en heb 2 kids van 5 en 2

  • josje

    heel herkenbaar!!!!

    ik had weliswaar pap 1,maar had toch steeds contact bloeddingen en spotting

    op eigen initiatief de gyno gebeld…..ik had een poliep!gelukkig goedaardig…maar die kan kwaadaardig worden…als het aan de huisarts gelegen had,liep ik er nog mee rond!luister naar je lichaam…..en kom voor jezelf op!

    veel wijsheid en sterkte

    josje

  • saskia

    vandaag de huisarts gebeld voor een verwijsbrief, werd wederom heel laconiek gereageerd, ach meid, als jij dat perse wil……….

    krijg wel van mensen om mij heen te horen dat ik er goed aan doe om naar het ziekenhuis, en jij, josje, ook bedankt.

  • josje

    goed van je!ik heb vriendin met pap 3b,daar hebben ze een bioptie bij gedaan,onrustige cellen,maar is verder weer helemaal schoon en ok!

    maak je niet te druk…..

    josje

  • saskia

    tijdje nergens aan gedacht maar overmorgen naar het ziekenhuis en dan komen er toch nare gedachten naar boven……………..

  • josje

    schrijf het hier maar lekker van je af!

    sterkte,ik duim voor je

    knuf

    josje

  • saskia

    naar het ziekenhuis geweest, en bij een inwendig onderzoek is gebleken dat er aan 2 kanten weefsel zit wat er dus niet hoort te zitten!

    van beide plekjes is wat weggenomen en op kweek gezet en nu moet ik as vrijdag weer terug voor de uitslag. wel gelijk een folder meegekregen voor de eventuele vervolg behandeling.

    ik hou jullie op de hoogte.

    >

  • carola

    Hoi Saskia ik wil je even sterkte wensen deze week dan duurt een week lag he als je moet wachten ik hoop dat het mee valt. ik had pap 5 en ben geopereerd nu is alles schoon ik moet in januari weer terug het blijft zenuwslopend als je er eenmaal mee te maken heb gehad succes gr Carola

  • josje

    goed dat je hebt doorgezet;huisartsen zijn te laconiek;bij mij is goedaardige poliep weggehaald,heb niks geen last meer,hoop dat jij ook goed afloopt,de genezingskans baarmoederhalskanker ligt erg erg hoog.ik duim voor je!

  • saskia

    je leest en hoor om je heen ook horrorverhalen, maar aan de andere kant moet je ook zeker niet je kop in het zand steken, want niet alleen moet ik voor mezelf op een uitslag wachten, nee, kreeg vandaag ook nog te horen dat mijn hond een tumor heeft en hij wordt nu as donderdag geopereerd en dan wordt de tumor op kweek gezet en afwachten dan maar weer of het goed-of kwaadaardig is en als je op die sites aan het kijken bent, dan bel je meteen het crematorium………….

    het blijft gewoon een enorm rot onderwerp.

    succes en sterkte iedereen.