pap 5

  • carola

    Hallo ik wil even mijn verhaal kwijt ik ben 34 jaar en heb 2 kids van 7 en 4 bij mij is dmv het bevolkings onderzoek een uitstrijkje gemaakt de uitslag was PAP 5 dat is schrikken de volgende dag naar gyn. een stukje weefsel weggehaald en dan 7 dagen wachten op de uitslag en dat duurt lang de uitslag was niet goed een operatie was noodzakelijk nu wel het goede nieuws ik kon een dag later al geopereerd worden de operatie was goed gegaan . Daarna nog wachten op de uitslag daarvan zenuwslopend maar toch goed nieuws alles was weggehaald ik was er vroeg bij . Met dit berichtje wilde ik de mensen laten weten dat ook met pap5 toch postive berichten zijn. Heel veel succes voor de mensen die ook een moeilijke tijd tegemoet gaan groetjes Carola

  • josje

    dank je wel carola;ik heb pap 1,en wordt 1 okt toch geopereerd.ik trek me aan jouw verhaal op!

  • carola

    Hoi josje ik wil je heel veel sterkte wensen met je operatie krijg je een conisatie of word alles weggehaald? bij mij is alles weggehaald maar gelukkig mn eierstokken niet dus ik kom niet gelijk in de overgang ik hoop dat het allemaal goed gaat en nogmaals veel sterkte groetjes carola

  • josje

    currettage eerst……ik ben 50 en in overgang,dank je en jij ook veel gezondheid!

    liefs,josje

  • josje

    ik heb hoogstwaarschijnlijk een poliep gehad in de baarmoeder….maandag uitslag!

    spannend…ik heb borstkanker gehad,hoop dat dit me bespaard blijft…het lag dus niet aan tamoxifen of lucrin

    iedereen sterkte

    groetjes josje

  • josje

    uitslag was goed!!

    wat een opluchting

    veel sterkte allemaal

    josje

  • carola

    Hallo Josje echt super dat de uitslag goed is gefeliciteerd en geniet van alles gr Carolajosje schreef:

    >

    > uitslag was goed!!

    > wat een opluchting

    > veel sterkte allemaal

    > josje

  • josje

    dank je carola!doe ik zekers!

    xxx

    p.s:weinig mensen hier op deze site he??

  • carola

    Hallo daar ik ben vandaag voor de eerste controle terug naar het ziekenhuis geweest voor een uitstrijkje ik had alweer een tijdje last van mn buik onderin dus het zat me niet lekker.

    er bleek idd een stukje wild vlees te zitten dat mijn klachten veroorzaakt de gyn heeft het aangestipt met een chemisch goedje en over 3 weken krijg ik de uitslag van mn uitstrijkje en dan zou het stukje wild vlees weg moeten zijn zoniet stipt hij het nog een keer aan. het deed wel ongeloofelijk zeer en bloeden is er toevallig nog iemand die dit heeft meegemaakt na een baarmoederverwijdering? graag hoor ik van jullie heel veel groetjes en ook nog de best wensen voor een gezond 2008

    Carola

  • carola bakker

    Hallo even een update van mijn verhaal.

    Ik ben 3 weken geleden naar het ziekenhuis geweest voor controlle en voor een uitstrijkje. Ik heb vandaag de uitslag gehad en alles was goed gewoon pap 1 super ik ben helemaal opgelucht ik hoop dat het zo blijft.

    Groetjes Carola