Al 3 jaar

  • Romy

    Al 3 jaar heb ik afwijkende uitstrijkjes en elk half jaar moet ik onder narcose dat laten verwijderen, ik heb een beginnende vorm van baarmoederhalskanker en ik vraag elk half jaar of nu eindelijk alles verwijderd mag worden, ik heb helaas geen kinderen en kan die ook niet krijgen, dus ik heb er niets aan, maar dan zegt de gyn steeds dat ik nog te jong ben en dat ze dat niet zomaar doen en dat ze er elke keer vroeg bij zijn, ik heb een beetje het gevoel dat ik maar telkens aan het lijntje gehouden word, al 3 jaar in de zenuwen.

    Groetjes Romy

  • n

    Welke pap had (of heb) je dan steeds???

    Groetjes Natasja

  • Romy

    telkens pap 3a of 3 b, dat wisselt steedsn schreef:

    >

    > Welke pap had (of heb) je dan steeds???

    >

    > Groetjes Natasja

  • n

    Is dat ook de reden dat je geen kinderen kan krijgen? Hoe oud ben je dan? Slaat echt nergens op dat ze dat niet willen doen vanwege je leeftijd, dit is ook maar van het kastje naar de muur sturen , toch?

  • Romy

    Nee dat is niet de reden dat ik geen kinderen kan krijgen, ik ben 38 jaar, ik heb niets meer aan die baarmoeder, en elk half jaar worden die cellen weggehaald en je blijft in angst en onzekerheid zitten.

  • n

    Ja kan ik me heel goed voorstellen…

    Ik zou het als ik jou was nog eens aankaarten, het is toch ook jouw lichaam waar het om gaat!

    Ik wens je veel sterkte!!!!