uitnodiging

  • Danielle Saris

    Hallo,

    Ik doe de opleiding doktersassistent en ben op dit moment bezig met een

    scriptie over het bevolkingsonderzoek. En met name de vraag hoe je als DA ervoor kunt zorgen dat de opkomst zo hoog mogelijk is.

    Nu zou ik graag wat ervaringen horen van vrouwen die een uitnodiging hebben gehad voor een uitstrijkje.

    Dan gaat het mij erom wat het gevoel hierbij was en waarom je wel of juist niet op de uitnodiging bent ingegaan.

    Ik wil in mijn scriptie proberen erachter te komen wat iemand tegenhoudt om niet naar de HA te gaan en dus niet aan het bevolkingsonderzoek mee te doen. Of juist waarom iemand wel op deze uitnodiging ingaat.

    Speelt de rol van de DA hierin ook een grote rol voor jullie?

    Ik hoop dat jullie dit met mij willen delen, want eigen ervaringen zijn toch het belangrijkste.

    Groetjes Danielle

    daniellesaris@hotmail.com

  • fennie

    hallo danielle,

    Bij mij heeft idd de da het uitstrijkje gemaakt ,ik heb dit als zeer positief ervaren .

    ze was erg duidelijk over hoe het zou plaatsvinden .Het enige waar ik een kanttekening bij wil zetten is het feit dat er gelijk al weer gevraagd werd of het 2 stagaires mee mochten kijken .Let wel deze waren bezig met een snuffelstage!!!!dus niet voor de opleiding tot da.Ik heb dit vriendelijke verzoek dus ook direct afgewezen.Hier was dan ook alle begrip voor .Ik heb dit afgewezen ivm met het feit dat je er niet op je moeders mooist er bij ligt .Scroom speelt toch een hele groter rol denk ik, bij het al dan wel of niet een uistrijkje laten makken een zeer grote rol!!!!Maar goed ,ik heb me zins die tijd over alle schroom heen moeten zetten het uitstrijkje was nm niet goed en ben nu onderbehandeling bij de gynecoloog ivm pap 4 cin 3 .over 3 weken een lisextie.

    veel sucses met je scriptie en je opleiding.

    Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt .

    met vriendelijke groet ,

    fennieDanielle Saris schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Ik doe de opleiding doktersassistent en ben op dit moment

    > bezig met een

    > scriptie over het bevolkingsonderzoek. En met name de vraag

    > hoe je als DA ervoor kunt zorgen dat de opkomst zo hoog

    > mogelijk is.

    > Nu zou ik graag wat ervaringen horen van vrouwen die een

    > uitnodiging hebben gehad voor een uitstrijkje.

    > Dan gaat het mij erom wat het gevoel hierbij was en waarom je

    > wel of juist niet op de uitnodiging bent ingegaan.

    > Ik wil in mijn scriptie proberen erachter te komen wat iemand

    > tegenhoudt om niet naar de HA te gaan en dus niet aan het

    > bevolkingsonderzoek mee te doen. Of juist waarom iemand wel

    > op deze uitnodiging ingaat.

    > Speelt de rol van de DA hierin ook een grote rol voor jullie?

    > Ik hoop dat jullie dit met mij willen delen, want eigen

    > ervaringen zijn toch het belangrijkste.

    > Groetjes Danielle

    > daniellesaris@hotmail.com