bloeding....hoe vaak?

  • tatjana

    hallo

    Ik hb even een vraagje! Hoe zit dat precies met die tussentijdse bloedingen? Heb je dat vaak of een enkele keer? Ben op het moment een beetje in paniek…laatst begon ik in een keer oud bloed te verliezen….was heel weinig maar het was ook niet de tijd voor mijn menstruatie…….onderhand ben ik dan ook 5 dagen over tijd(heeft dat er ook iets mee te maken?)zwanger zijn kan niet aangezien ik al een test heb gedaan en mijn man gestereliseerd is! voor mijn doen dus heel raar aangezien ik altijd stip op tijd ben! Ik ben 29 dus ook een risico groep! Misschien allemaal paniek om niks maar die bloeding zit me niet lekker…….

  • pricella

    hallo tatjana ,

    Ik kan je alleen vertellen hoe het bij mij begon .

    Ik had steeds de laatste week van mn strip dan begon ik al met vloeien dat heb ik poos gehad en daarna ben ik gestopt met de pil en ik heb uiteindelijk vanaf september tot januari elke dag gevloeid !!! dat bleef dus zo totdat ik mn operatie kreeg en het nu dus is gestopt !

    Je hoeft je niet altijd meteen zorgen te maken want bij jou kan het ook andere oorzaken hebben en meestal ga je pas naar de dokter als het blijfende klachten zijn .

    Dus niet meteen in paniek raken wacht eerst even af en hou het gewoon goed in de gaten daarna … bel je je arts voor controle .

    succes groetjes pricel

  • Josje

    Hallo Priscel

    Ik heb alle berichten gelezen en vind het ontzettend rot voor je,dat je zo in onzekerheid moet leven.

    Ik wens je ook alle sterkte toe en ik hoop op een goed herstel.

    Nu heb ik een vraagje voor je.

    Heb je voor dat je deze klachten kreeg ooit een uitstrijkje gehad ?

    Groeten van Josje

  • pricella

    hoi josje ,

    Ik had eerder nog nooit een uitstrijkje gehad , omdat ik pas afgelopen januari 30 ben geworden dus kwam nog niet in aanmerking voor een oproep dat te doen .

    Bedankt voor je reactie groetjes pricella

  • Josje

    Lieve Pricella

    Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je weer helemaal gezond gaat worden.

    Bij mij is het nog een paar weken wachten op de uitslag.

    Groetjes Josje.