Knobbeltje op baarmoedermond. Herkenbaar?

  • Linda

    Hoi Anouk,

    Zoals je hierboven kunt lezen in mijn antwoord op Lisa, weet ik pas volgende week meer. Ik raad je tóch aan om naar de dokter te gaan. Mijn uitslag hoeft niet te betekenen dat er bij jou niets aan de hand is. Echt rust krijg je pas als je zelf zekerheid krijgt over wat het is. Probeer over je schroom heen te stappen en ga alsjeblieft naar de dokter. Tussentijdse bloedingen bij gebruik van de pil zijn niet goed. Laat je ons hier nog even weten wat je gaat doen en wat de uitslag is? Ook jou wens ik heel veel sterkte toe en ik hoop dat het vals alarm is!!!

    Groetjes, Linda

  • lisa

    hoi lisa ik ben benieuwd of je al weet wat die knobbeltjes zijn .ikzelf moet nog tot maandag wachten en hoewel ik weet dat ik me niet zo druk moet maken doet ik het toch en ben ik harstikke zenuwachtig ,wat is wachten toch naar.ik hoop van je te horen gr.lisa

  • Anouk

    ik heb een uitstrijikje laten maken en krijg als het goed is morgen de uitslag daarvan..

  • Anouk

    het schijnt allemaal in orde te zijn..

    bloedverlies en het knobbeltje zijn wel erger geworden in deze week..

    ik moest maar kijken of het door de tampons kam.. deze een keer niet gebruiken…

  • lisa

    ook bij mij is de uitslag pap 1 wat een opluchting .

  • anouk

    weet bijna wel zeker dat dat niet aan de tampons ligt..

    het begon bij overschakeling op een andere pil.. en dat heb ik ook wel gezegd. maar ik kijk het nog wel even aan..

    en dat knobbeltje is ook niks gelukkig.. maar toch hoort het er neit.. heeft ze verder ook niks over gezegd..

    de klachten zijn erger of nouwja.. erger.. wat meer geworden.. maar ben blij dat de uitslag oké was!! zijn heel wat zorgen minder

  • Linda

    Hallo allemaal,

    Ik zou hier nog laten weten wat het knobbeltje nou was. Het blijken de slijmvliezen te zijn. Die kunnen zich kennelijk tot knobbeltjes ontwikkelen, soms blijvend, soms niet. Niets ernstigs in ieder geval. Ik had het hier al veel eerder willen schrijven, maar op de dag dat ik bij de gynaecoloog was, werd ik heel erg ziek en ben met een longontsteking in het ziekenhuis opgenomen. Begin er nu langzaam bovenop te komen. Vandaar mijn late reactie.

    Groetjes, Linda

  • Anke

    hallo allemaal

    ik had een vraagje, ik voel een bobbel aan het einde van mijn vagina, en nu denk ik dat dat mijn baarmoedermond is, het zit dus wat omlaag.

    is dat normaal?

    ook heb ik 9 vd 10 keer na het vrijen bloedverlies. het is maar een heel klein beetje.

    ook als ik zelf voel en ik druk er wat op dan gaat het bloeden

    weet iemand hoe dit kan of wat het is?

    alvast bedankt

    ankeAnouk schreef:

    >

    > Ik heb ook een hard knobbeltje ontdekt op mijn baarmoedermond..

    >

    > heb voordat dat knobbeltje er zat of voordat ik het ontdekte

    > wel eens last gehad van bloederige afscheiding. Eerlijk

    > gezegd dacht ik dat dat kwam omdat ik de pil doorslikte. en

    > vaak gebeurde dat dan bij de 2e strip.

    > Vaker slik ik niet door. Ik heb eerder nooit last gehad

    > hiervan, maar heb er verder neit bij nagedacht.

    >

    > Nu ik dat knobbeltje ontdekte moet ik hier in eens aan denken.

    > Ik kon niet zo goed symptomen vinden van baarmoederhalskanker

    > en ik stap niet al te graag naar de dokter.

    >

    > Ik zou graag jullie advies willen, ik zit hier nu echt even

    > mee.

    > Ik weet niet wat ik moet denken of doen.

    > Kan het zijn dat het een zweertje is en moet ik gewoon even

    > wachten?

    > Komt het vaker voor dat mensen last hebben van bloederige

    > afscheiding bij het doorslikken van de pil? of zou ik gewoon

    > voor de zekerheid naar de dokter moeten gaan. Durf dat

    > namelijk ni

  • Esther

    Hoi Linda?

    Hoe groot zijn de knobbeltjes waar jij het over hebt?

    Ik heb ook knobbels ontdekt, in de vaginawand, aan de kant van mijn buik… Ze voelen eigenlijk wel zo groot als een walnoot, rond, ‘glad’ en hard.

    Ik maak me erg zorgen

    Weet iemand of dit iets met baarmoederhalskanker te maken kan hebben?

    Ik ga binnenkort naar de huisarts.

  • Linda

    Ik denk dat jullie deze link even moeten bekijken.

    vleesbomen zijn namelijk bobbeltjes

    http://www.gynaecologie.nl/content/baarmoeder/vleesbomen.asp