na sex:bloed bij afscheiding

  • priscilla

    bedankt voor je advies

    maar nog een vraagje hoeveel rookte je dan nog?

    en hoe heb je dat aangepakt?

    ik heb nu 3sigaretten gerookt was om half8 opgestaan maar mijn humeur is ook niet te genieten hahaha

    ik wil zeker me best doen!!

    groetjess priscilla

  • Adrienne

    Ik rookte gemiddeld 3 per dag ofzo, tijdens het koken en klaar. Doe ik nog steeds, maar het blijft in mijn achterhoofd dat het niet goed is en dat daardoor wel het virus wel in mijn lijf is gebleven toendertijd (naast zware baan met veel stress, ook extra) dus nee ik ben geen fan van roken en leer en meer en meer af…dus het gaat automatisch. Je moet de knop omzetten, je doet het voor je gezondheid dat moet een stok achter de deur zijn, echt doen straks wordt de afwijking erger. Ik heb 2 behandelingen gehad met een lis (eerste was niet helemaal gelukt) en dat heeft me wel op aarde gezet met het gerook, niet fijn was het en ook wat het mentaal met me gedaan heb die tijd van uistrijkjes en wachten etc. Ik ben er al met al 1,5 jaar mee zoet geweest….wil dit nooit meer! dus rook ik ja, maar met gelegenheden, ik sta niet op en ga roken, knop om echt je zal zien dat het zijn vruchten afwerpt!!

  • Adrienne

    NB de Pil heeft geen invloed op Pap ed. en al helemaal niet op het HPV virus, ik heb dat toen ook gevraagd aan mijn gyn, hij zei gewoon blijven gebruiken niks mis mee, combinatie roken en pil is een ander verhaal dat is niet goed nee, misschien bedoelde je gyn dat…

    Ik had uiteindelijk ook pap 1 vorig jaar oktober bij laatste controle en gebruikte ook gewoon de Pil.

    Succes!