he gaby,

Nou ik moet zometeen naar de dokter en dan hoor ik wel wat ik moet doen.

Ik heb mij gister terug laten bellen door een arts en die zei dat ik me nergens zorgen om hoefde te maken omdat die klachten heel normaal waren bij pil gebruik(eenfase pillen) 10 jaar pilgebruik is niet lang maar 20-25 jaar dan praat je pas van lang pilgebruik zei hij, maar toch ben ik niet gerustgesteld. Heb niet veel vertrouwen meer in huisartsen ivm eerdere foute indicaties(2 indicaties door 2 verschillende artsen zonder goed onderzoek) bij mijn vader en die is een jaar geleden overleden.Om mijzelf dus wel gerust te stellen laat ik denk ik een uitstrijkje maken.

Om jezelf gerust te stellen zou ik een afspraak maken, niet uitstellen, dan weet je des te sneller wat het is.Maak je niet te druk want stress kan ook invloed hebben, hoe meer je er mee bezig bent hoe meer klachten je krijgt omdat je er zo mee bezig bent. En ik zou ook niet meer teveel internetpagina's bekijken op informatie, word je alleen maar onzekerder van.

Nou doe het rustig aan en laat anders ook een arts terug bellen om je ei kwijt te kunnen. Maar ik heb ook altijd een luisterend oor hoor als je iets kwijt wil.

Groetjes Joyce

Ps: ik heb heel soms ook wel van die steken met sex maar dat is heel normaal hoor ken meer vrouwen die dat ook wel eens hebben. Maar als je dat altijd hebt is het een ander verhaal natuurlijk.